Misiunea Centrului After School
After School este o structura in care se desfasoara activitati complementare si in completarea programei scolare si ofera oportunitati de invatare, de insusire a cunostintelor pentru consolidarea competentelor, accelerarea invatarii prin activitati educative si recreative, pentru dezvoltarea personala, punerea in valoare a aptitudinilor fiecaruia si obtinerea succesului scolar. In cadrul Centrului social de tip after school, programul este flexibil si adaptat nevoilor individuale. Personalul este unul specializat, cu experienta si performante profesionale si desfasoara impreuna cu beneficiarii acestor servicii, activitati de efectuare a temelor, pregatire suplimentara, activitati recreative, diverse cursuri (in functie de aptitudinile beneficiarilor si cerintele acestora) si nu in ultimul rand, consiliere psihopedagogica. Organigrama Centrului social de tip after school cuprinde urmatoarele posturi: 1 post de conducere – administratorul centrului si un numar de 6 posturi cu atributii de executie. Centrul social de tip after school vine in sprijinul parintilor si al elevilor, in vederea completarii procesului instructiv-educativ si isi propune o utilizare eficienta a timpului petrecut in afara scolii. Intreaga activitate este centrata pe elev, cu respectarea particularitatilor varstei fiecaruia, pentru satisfacerea in egala masura, atat a nevoilor de instruire si educatie, cat si a nevoilor de activitati recreative si extrascolare. Activitatea centrului este organizata astfel incat sa raspunda cu prioritate nevoilor elevilor. Scopul final este acela de a obtine dezvoltarea personala a fiecarui individ- beneficiar al serviciilor, implicarea lor in diverse activitati, impunerea unui stil de viata sanatos si educatia pentru viitoarea cariera profesionala. Programul activitatilor include etapa primirii copiilor care au terminat cursurile scolare, servirea pranzului, un timp suficient de odihna, urmate de efectuarea temelor, pregatirea suplimentara ori alte activitati, ce se stabilesc in functie de cerinte.